21 Temmuz 2016 Perşembe

51.BÖLGE TEORILERIM

Merhaba arkadaşlar bugün 51. BÖLGE hakkında düşüncelerimi yazacağım. Öncelikle çoğu kişi orada uzaylı ve Illuminati olduğundan bahsediyor. Ayrıca söylentilere göre oraya giren herkes ölür diyenler de var. Birincisi oraya giren herks ölseydi orayı araştıranlar da ölmez miydi? Artı orada koruma amaçlıbbekçiler ve görevliler var. Uzaylılar gelse onlar görürdü. Açıkçası ben hiçbir zaman uzaylılarla inanmadım. Çoğu belgeselde görüntüler olsa dahi ben dijital efekt olduğunu düşünüyorum. O yüzden inanmıyorum. Onun dışında Iluminati nin orada olma imkanı yok. Eğer ki orada insanların ölme ihtimali gerçekse o zaman Illuminati üyeleri yasayamazdı. Illuminati "En büyük sırlar göz önünde saklanılmalıdır." Sözüne göre hareket ediyorsa dsha popüler bir alanda bulunurlardı. Bu konu hakkında kesin bilgiler olmadığı için çok bir yorum yapamıyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder