21 Temmuz 2016 Perşembe

EFSANELER

1.CHARLIE Çoğunuz Charlie nin kim veya ne olduğunu biliyordur. Okulda illa ki yapanları görmüşsünüzdür. Bir kağıt üzerine "Yes,no" yazıp dörde bölersiniz ve "Are you hear Charlie,Charlie?" Diye sorular sorarlar. Bunun dışında uçabilir misin yada ışıkları yakabilir miim tarzı sorular da sorabilirsiniz. Inanmayanlar elbet de var ama ben arkadaşlarımlayyapıyorum. Ancak çok fazla yapmak birşeylerin size musallat olmasına da sebep olabilir. 2.BLOODY MARY Bloody Mary nın hikayesi çok da ilginç sayılmaz. Söylenenlere göre Mary adında bir kız birisi tarafından öldürülür vekikız son nefesinde ruh olup onu öldüreceğini söyler. Gece banyoda aynaya bakarak 13 kez Bloody Mary derseniz geleceği söylenir . Etraf karanlık ve mumlar olmalıdır. 3.BLUE BABY Bunun hikayesini çok hatırlamıyorum ama galiba bir kadının bebeği düşmanı tarafından öldürülür ve kadın adamdan intikam alacağını söyler. Banyoda oyuncak bir bebekle aynaya 13 kez blue baby sözcüklerini nini şeklinde söylerseniz bebek ağırlaşır ve kolunuzda bir acı hissedersiniz. O anda bebeği bırakıp çıkamazsınız bir kadın gelir ve sizi öldürerek bebeği alır. Tabi ben buna da inanmıyorum 😐 Başka efsaneler bulursam yazarım ✌

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder